Економіка в дошкільному навчальному закладі – міф чи реальність? Останніми роками все очевиднішою стає актуальність економічної освіти дітей та молоді, тому все ж реальність.
Утім щоб навчати дітей, педагоги самі мають бути обізнані з основними економічними поняттями та вміти пояснити дітям складні терміни простими словами. Саме тому, 13 лютого 2017р. у ДНЗ №16 «Веселка» компенсуючого типу, центру реабілітації був проведений інтерактивний практикум «Соціальна і фінансова освіта дошкільників», (модератор вихователь-методист Косяк Т.В.)Під час інтерактивного практикуму педагоги перевірити свої вміння та водночас переконалися у важливості економічних знань та умінь. Отож педагоги проаналізували поняття «економіка» дещо незвичним способом, а саме: підбирали слова, що асоціюються зі словом і водночас розпочинаються на кожну літеру цього слова.Затим, пояснили значення таких економічних понять як: економіка, аванс, кредит, імпорт, експорт тощо, на зрозумілій мові для дошкільників.Наостанок давши волю фантазії та проявивши свої творчі здібності педагоги створили орієнтовний план роботи з дітьми використовуючи такі форми роботи, які сприятимуть здобуттю фінансової та соціальної освіти дошкільниками.
Провівши даний практикум ми утвердилися в думці, що навчати дітей основ економіки потрібно цілеспрямовано, і розпочинати слід вже в дитинстві.

/Files/images/metodist/Соц.і фінансова освіта1.jpg/Files/images/metodist/Соц.і фінансова освіта2.jpg/Files/images/metodist/Соц.і фінансова освіта3.jpg/Files/images/metodist/Соц.і фінансова освіта4.jpg/Files/images/metodist/Соц.і фінансова освіта5.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 563

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.